Celem konkursu jest promocja najlepszych studenckich prac badawczych z zakresu szeroko rozumianej psychologii ekonomicznej i dziedzin pokrewnych (np. ekonomia eksperymentalna, finanse behawioralne).
Podstawą prac konkursowych mogą być eksperymenty lub inne prace badawcze zrealizowane w ramach: studenckich projektów badawczych, prac magisterskich, licencjackich lub inżynierskich i ukończone maksymalnie 2 lata, przed terminem zgłoszeń do konkursu.
Nagrody:
Laureaci konkursu otrzymają ponadto zaproszenie na XV Konferencję „Psychologia Ekonomiczna”, na którym nastąpi rozstrzygnięcie konkursu. Zwycięska praca będzie mogła zostać opublikowana w czasopiśmie Marketing i Rynek (po zredagowaniu ich w formie artykułu przygotowanego zgodnie z wytycznymi obwiązującymi w czasopiśmie i uwzględnieniu uwag recenzentów).
Prace konkursowe oceniane są przez członków kapituły konkursu w składzie:
- prezes ASPE, dr Sabina Kołodziej (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie) – Przewodnicząca Kapituły
- dr Katarzyna Sekscińska (Uniwersytet Warszawski)
- dr Łukasz Markiewicz (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie)
- dr Agata Trzcińska (Uniwersytet Warszawski)
- dr hab., prof. UwB Małgorzata Niesiobędzka (Uniwersytet w Białymstoku)
- dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Jakub Traczyk (SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny)
Prace konkursowe należy przesłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@aspe.edu.pl do 15 czerwca 2022 r. (włącznie).
Regulamin konkursu na najlepszą studencką pracę badawczą „SZARE KOMÓRKI 2022”
Załącznik 1 do Regulaminu konkursu na najlepszą studencką pracę badawczą „SZARE KOMÓRKI 2022”