Celem konkursu jest promocja najlepszych studenckich prac badawczych z zakresu szeroko rozumianej psychologii ekonomicznej i dziedzin pokrewnych (np. ekonomia eksperymentalna, finanse behawioralne). Obecnie trwa siódma edycja konkursu.

2019

Pierwsze miejsce:
nie przyznano
Drugie miejsce:
„Wpływ zapachu na deklarowane sposoby wydawania pieniędzy”
Trzecie miejsce:
nie przyznano

2018

Pierwsze miejsce:
„Mechanizm nienumerycznej heurystyki zakotwiczenia opartej na torowaniu wielkości"
Drugie miejsce:
nie przyznano
Trzecie miejsce:
nie przyznano

2017

Pierwsze miejsce:
nie przyznano
Drugie miejsce:
„Efekt zakotwiczenia przedmiotami nacechowanymi na wymiarze wagi i wartości"
Trzecie miejsce:
nie przyznano

2016

Pierwsze miejsce:
„Born to risk? Wpływ polimorfizmów genu DRD4 na podejmowanie ryzyka na przykładzie inwestorów giełdowych"
Drugie miejsce:
„Heurystyka zakotwiczenia z wykorzystaniem bodźców fizycznych: czy cięższe jest warte więcej?"
Trzecie miejsce ex aequo:
1) "Postrzeganie pokera jako gry o dominującym wpływie umiejętności bądź jako gry hazardowej (czysto losowej). Wiedza kontra stereotypy"
2) "Wizerunek marki Społem w kontekście struktury skojarzeniowej, tożsamości, atrakcyjności i emocji. Nostalgia do marki?"

2015

Pierwsze miejsce ex aequo:
1) „Autoafirmacja jako czynnik niwelujący efekt wpływu myślenia o pieniądzach na preferencje spędzania czasu u dzieci w wieku przedszkolnym”’
2) “Style zarządzania domowym budżetem Polaków pozostających w stałych związkach”
3) „Wpływ wielkości źrenic i symetryczności twarzy na zaufanie w grze ekonomicznej”
Drugie miejsce:
nie przyznano
Trzecie miejsce:
nie przyznano

2014

Pierwsze miejsce:
nie przyznano
Drugie miejsce ex aequo:
1) "Wpływ negatywnego afektu na kształt wag decyzyjnych"
2) "I-graj z losem dzięki umiejętnościom. Jakie czynniki związane są z wysokimi osiągnięciami finansowymi w grze w pokera?"
Trzecie miejsce:
nie przyznano
Wyróżnienie:
„Związek poziomu wiedzy ekonomicznej i optymizmu ze skłonnością do ryzyka wśród osób wykonujących różne zawody”